Улога на Јавната установа од областа на здравството за потребите на јавните здравствени установи универзитетски клиники, завод и ургентен центар Скопје е квалитетна и ефикасна услуга на корисниците на услугите со најрационално и непречено користење на расположливите средства и опрема.
Тргнувајќи од потребата за законито, стручно, ефикасно, рационално навремено и одговорно вршење на работите и задачите од дејноста на ЈУ од областа на здравството, висок стандард на услуги се постигнува со:
Цели:
Предмет и подрачје на примена
Прирачникот за квалитет на ЈУ од областа на здравството обезбедува општа политика и постапки за реализација на услуги од областа на здравството. Прирачникот за квалитет е највисок документ на квалитет на ЈУ.
ЈУ од областа на здравството врши работи од заеднички интерес.
Под заеднички интерес се подразбира извршување на работите и услугите во делот на:
Системот на менаџмент со квалитет на ЈУ е релевантен за природата на организацијата и нејзините услуги. Барањата на стандардот ISO 9001:2008 не се применуваат надвор од целта на системот на квалитет.
Процесниот модел на Системот за менаџмент со квалитет во ЈУ, е прикажан на слика 1.
Слика 1: Процесен модел на на Системот за менаџмент со квалитет